Friday, August 20, 2010

Berbuka Puasa di Bora Asmara..

Hari Selasa lepas aku, hubby & family mertua berbuka puasa di luar, atas jemputan kawan ibu mertua ku. Kami dijemput berbuka di Bora Asmara (wah sedap betul nama die hehe). Adakah makanannya sesedap namanya??Jap lagi aku story...Restoran ni berdekatan dengan Kampung Penchala, KL. Kami bertolah dari UM, so tak jauhla sangat. Konsep restoran ni ala-ala Bali sket. Deko restoran ni memang cantik, luar dalam lah cantik.

Aku sampai on time dengan waktu berbuka. Bolehla sampai-sampai terus makan hehe. Sampai je trus aku cari nasi, biasala perut melayu hehe. Ha lupe plak, makanan kt sini disediakan secara bufet. Biasala bulan puasa, bufet ramadhan la. Makanla sebanyak mana yang larat hehe. Aku makan nasi dengan tomyam, daging goreng & siput lala. Itu baru permulaan hehe. Makanan die bagi aku memang sedap. Macam-macam lagi lah ada, daging bakar, bubur, laksa, mee goreng, kueh-mueh, buah. Kebanyakannya sedap-sedap belaka. Kembung perut aku makan.

Time makan pencuci mulut tu ada lah band datang nyanyi, diorang nyanyi betul-betul depan meja kami. Adalah 2-3 lagu diorang goreng hehe. Lepas nyanyi kat situ diorang pegi meja lain plak untuk nyanyi.

Lepas abis makan semua, kami pun bertolak balik. Enjoy buka puasa ni dengan makanan yang sedap hehe.


Tarikh: 17 Ogos 2010

Tempat: Bora Asmara, Kampung Penchala, KL



Bubye for now :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails